Hr En
Naslovna  >  Strukovno obrazovanje  >  Publikacije

Publikacije

U Europi postoji široki strateški konsenzus da učenje temeljeno na radu kod poslodavca pomaže osposobiti mlade ljude vještinama koje mogu poboljšati njihovu zapošljivost i olakšati prijelaz iz škole na tržište rada. No usprkos brojnim i snažnim dokazima da naukovanje može biti učinkovit način za rješavanje neravnoteže tržišta rada, postoje prepreke za uspostavljanje kvalitetnih sustava naukovanja.

S ciljem kvalitetnijeg razumijevanja naukovanja, podupiranja dionika u provođenju strategija razvoja strukovnog obrazovanja i promicanja naukovanja i drugih oblika učenja temeljenog na radu, od posebne je važnosti aktivnost izvještavanja, i to kroz pregled uspješnih politika, kvalitativnih i kvantitativnih podataka, primjera dobre prakse i raspravu o različitim elementima naukovanja.

U nastavku navodimo nekoliko recentno objavljenih dokumenata na temu strukovnog obrazovanja i osposobljavanja i naukovanja koje su relevantne za provedbu aktivnosti projekta Cap4App, a mogu biti od interesa i ostalima:


OECD (2017), Striking the right balance: costs and benefit of apprenticeship

European Commission (2017), Business cooperating with vocational education and training providers for quality skills and attractive futures

European Commission (2017), Teachers and trainers in work-based learning/apprenticeships

ILO (2017), ILO Toolkit for Quality Apprenticeships. Volume I: Guide for Policy Makers

OECD (2017), Incentives for apprenticeship

Cedefop,The changing nature and role of vocational education and training in Europe
Volume 1: conceptions of vocational education and training: an analytical framework
Volume 2: results of a survey among European VET experts
Volume 3: the responsiveness of European VET systems to external change (1995-2015)
Cap4App operativni jezik je engleski. Ovdje možete pročitati sažetak sadržaja na hrvatskom jeziku.
Print page

The European Commission support for the production of this publication does not constitute endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsi­ble for any use which may be made of the information contained therein.

Show Desktop view